händer i veckan

Har så mycket saker i mitt huvud just nu att jag måste skriva ner de för att kunna somna inatt. Idag blev jag rekommenderad en ryggdoktor som jag hoppas ska kunna lindra min smärta. Så imorgon 9:30 ska jag till Tommy Porsli som driver Medicin med spets för att pröva på om akupunktur och massage fungerar. Är lite skeptisk men jag håller mina tummar för att slippa gå till en benknäckare. Sedan händer det massa saker mitt i veckan, ska till doktorn på onsdag och så har jag ett roligt möte på torsdag morgon. Håller mina tummar för att hela denna vecka kommer att bli kanon!

Så här ser det "by the way" ut utanför mitt kontor, hur ska detta sluta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0