ett tag sedan

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev på min blogg, är inte så duktig på att uppdatera som alla andra men jag brukar skriva när jag känner för det, som idag. Mycket har hänt under våren och sommaren och tiden går så fort så det är inte klokt. I maj fick jag äntligen erbjudande om en fastanställning på jobbet och för stunden trodde jag inte livet kunde bli mycket lyckligare. Men ack så fel jag hade, dagen efter fick jag och sambon reda på att vi ska ha en liten bäbis. Kan lyckan bli mycket större än så här, alla andra goda nyheter kan slänga sig i väggen, detta var den bästa. I skrivande sund är jag i vecka 17 och mår helt fantastiskt. Magen har inte växt så mycket ännu men jag hoppas att det kommer snart. Kram så länge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0