helg



Jag säger bara sol och klarblå himmel, inte kan helgen börja bättre än så här. Steg upp tidigt för en härlig promenad tillsammans med mamma och lilliebror i Särö Västerskog. Efterföljande blev det jag och min mor är bäst på, nämligen shopping. Särö Trädgård har ju äntligen öppnat så det blev raka vägen dit efter promenaden. Denna ljuvliga butik med blommor och inredningssaker i gammaldags stil. Dagens inköp blev denna krona som jag länge viljat köpa samt en gammaldags kruka med en underbart doftande jasminblomma. 



Sedan blev det även ett besök på Inspirera i Särö, där hittade jag ett ägg som placerades
 på spisen tillsammans med mina nya ljusstakar som köptes på Lagerhaus igår.



Nu är det dags för lite stämning med Melodifestivalen, denna tävling som alla måste
se även fast det ibland tar emot.

 

Fortsatt trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0