I´m back in a new shape


Jag slutade blogga utan någon speciell anledning och tog ett litet brake på 1½ år. Nu käner jag att det är dags att börja igen och denna gång blir det en blogg om mig själv och allt som häder just nu! Förra året förlovade jag mig med min livs kärlek och vi bor tillsammans i ett hus i Särö, Kungsbacka. Jag arbetar inom kundtjänst på ett modeföretag och trivs som aldrig förr. Tyvärr är det bara ett vik tom september men jag håller tummarna in i det sista att det förlängs. Nu längtar jag efter våren så att jag får komma ut i trädgården och ta hand om mitt magnolia träd.  Välkommen till min blogg.


Kommentarer
Postat av: E L i N

Göööött! Du hitta :) Själv tragglar jag med rätt storlek på headern...

2010-03-10 @ 22:20:39
URL: http://elins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0