lycka

Jag är inne i en period i mitt liv där allting helt enkelt bara är underbart. Jag trivs med mitt hem, har världens bästa sambo och trivs så otroligt på mitt arbete. Ibland måste man helt enkelt bara stoltsera med det och berätta det för hela världen, just som jag gör nu!

Gårdagen spenderade jag som praktikant i en av våra butiker på Fredsgatan i Göteborg och det var både roligt och lärorikt att se hur det går till i butik. Det enda negativa (för plånboken) är att man vill ha alla kläder i hela butiken, men jag kunde hålla mig rätt så bra ändå. Gårdagens inköp blev en snygg tröja från Zoul och ett par seglarskor till min sambo. Nice eller hur!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0